I wish I'd thought of That
Fundraisingprisen 2022 bliver anderledes end hidtil. Traditionen tro, uddeles der på Fundraisingkonferencen også Fundraisingprisen til branchens bedste kampagner. I år har vi valgt, at prisen skal afholdes som formatet 'I wish I'd thought of That'.
Konceptet
Fundraisingprisen er en vigtig del af ISOBROs fundraisingkonference, hvor vi hylder branchen og deler de gode idéer. Konceptet 'I wish I'd thought of That' handler netop om at hylde hinanden og anerkende den gode idé vi ønsker vi selv havde fundet på. Som noget nyt i år, skal I som deltagere nominere hinanden - og fortælle om, hvorfor I har valgt denne kampagne, som noget I ville ønske I havde tænkt på.
Hver oplægsholder har kun syv minutter til at tale for en innovativ og spændende fundraising-kampagne eller et koncept, som de ville ønske, de selv havde tænkt på. Men der er en hage … alle talere skal tale entusiastisk om en andens idé, ikke deres egen.
Nominer den gode idé
Har du set en kampagne, du syntes fortjener ekstra opmærksomhed? Så nominer den!