Forbrugeradfærd i en turbulent tid
Hvad betyder det for fundraising og marketing?
Vi sætter fokus på forbrugeradfærd og data. Hvordan kan vi øge virkningsgraden af vores interaktion i forhold til fundraising?
Vores CRM netværk inviterer til en spændende og aktuel tema-dag. Pris for ikke-medlemmer af netværket er kr. 495,00.
Vi sætter fokus på forbrugeradfærd og data. Hvordan kan vi øge virkningsgraden af vores interaktion i forhold til fundraising?
Først tager vi en kort temperaturmåling på husholdningernes økonomi, så ser vi på muligheden for at forudse effekten af aktiviteter og belyser hvordan vi finder de(t) rigtige budskab(er) til målgrupperne.
Der vil være indlæg fra netværkets facilitator Per Østergaard Jacobsen og to gæster, som vil dele aktuelle cases fra NGO'er.
Læs hele programmet her og tilmelde dig herunder.
Frist for tilmelding er d. 10. november.
(Der vil blive fremsendt en faktura til din organisation)