Segmentering og personalisering i e-mailmarketing
Kampen om pladsen i folks indbakker bliver i fremtiden større, og det bliver sværere og sværere at vinde deres opmærksomhed. Bliv klogere på hvordan du trænger igennem til din modtager med personalisering.
Styrk din relation med dine modtagere, donorer og medlemmer.
Vi vil tales til som individer, ikke som én stor grå masse. I det her webinar kommer vi ind på, hvordan du ved hjælp af segmentering og personalisering i din e-mailmarketing kan gøre din kommunikation og e-mails mere relevant for dine modtagere.
Og på den måde i højere grad gør dig fortjent til at være lige netop den organisation, der modtager deres donation og faste støtte.
E-mailmarketing handler om at skabe relationer og en personlig forbindelse til dine modtagere. Formår du at skabe denne forbindelse, er der større sandsynlighed for, at de bliver ved med at engagere sig i dit budskab og sag og bliver dine faste støtter.
Men hvordan skaber du denne stærke relation og fastholdelse?
Det gør du bl.a. ved at segmentere dine donorer og personalisere dine budskaber. Men disse værktøjer og måder at arbejde med e-mailmarketing på stiller også høje krav til dit overblik, tekniske set up og ikke mindst dataindsamling.
Som deltager på webinaret får du:
- Viden om, hvad segmentering og personalisering er
- Eksempler på, hvordan segmentering og personalisering kan se ud i en e-mail
- Tips til, hvordan du selv – relativt nemt - kan komme i gang med at sende segmenterede mails med personaliserede budskaber, også hvis du arbejder i MailChimp
- Hvad det kræver af din organisation for at kunne lave relevant segmentering og personaliserin
Om oplægsholderen
Stine Bohn Caspersen er selvstændig e-mailmarketingrådgiver og har siden 2021 hjulpet mindre og mellemstore virksomheder med at skabe økonomisk tryghed, stærke relationer til deres publikum og kundeloyalitet ved hjælp af e-mailmarketing og nyhedsbreve.
Stines erfaring spænder fra den helt lille enkeltmandsvirksomhed til den store e-commerce virksomhed med kundeklub og en årlig millionomsætning. Inden da arbejdede hun 10 år i bogbranchen med internationalt salg og markedsføring og som redaktør. Et spænd af erfaringer, der har givet hende en bred viden og indsigt i de mange dele og værktøjer (strategi, teknik, automations og content), e-mailmarketing består af.
Tilmelding og praktik
Du tilmelder dig ved at udfylde formularen her nederst på siden. En time inden webinaret starter modtager du et link, som du blot skal klikke på, og så deltager du. Webinaret afholdes i Teams. Vi anbefaler, at du har mikrofon og kamera slået fra, når du logger på.
Der vil være mulighed for at stille spørgsmål i chatten undervejs.
Information
Kontakt
![Emilie](/files/styles/landscape_thin_01/public/media/image/Emilie.jpg?h=57dc31bc&itok=3EkymtdF)