Leverandører
ISOBRO har kerneviden inden for sektorens forskellige områder, og er med til at opbygge en professionel branche
ISOBROs leverandør-netværk
ISOBROs leverandør-netværk omfatter en række virksomheder, der samarbejder med flere af ISOBROs medlemmer. ISOBRO kan ikke påtage sig at certificere en leverandør, men ISOBRO tilbyder ikke deltagelse i netværket, medmindre vi har mulighed for at trække reference fra flere af vores medlemmer.
Leverandør-netværket er tænkt som en hjælp for ISOBROs medlemmer til at udvælge samarbejdspartnere, der har et kendskab til branchen, samt fungerer som en platform for vidensdeling.
Se også vores rabataftaler her
Medlemmer af leverandør-netværket:
ALL EARS TM
Du lægger sikkert mærke til – og husker – de øjeblikke, hvor du har en god forbindelse til et andet menneske, der forstår dig og lytter til dig. Det er de øjeblikke, vi i All Ears har specialiseret os i at skabe i vores samtaler.
Allyy.io
Allyy.io er en platform, der forudsiger, hvilke individuelle donorer og leads der vil reagere positivt på kontakt, og hvilke der ikke vil. Baseret på historiske data og med AI forudsiger Allyy.io hvert lead og hver donors sandsynlighed for at konvertere, f.eks. fra engangsgiver til fast donor, for at donere mere i en bestemt kampagne eller sandsynligheden for at de opsiger deres faste månedlige støtte eller medlemskab.
Organisationer, der anvender Allyy.io, opnår markant forbedrede økonomiske resultater i privat fundraising, f.eks. i telemarketing, direct mail, e-mail og SMS.
Allyy.io er en serviceløsning, der anvender organisationens egne data og fungerer med organisationens eksisterende IT- systemer.
BiQ A/S
Som indsamlingsorganisation ved du, at det er dyrt at skaffe nye medlemmer, sponsorer eller bidragsydere. Derfor har værdien af opdaterede kvalitetsdata en stor værdi. Den korrekte adresse, navn, telefonnummer eller e-mail adresse sikrer, at du kommer i kontakt med den rette person. Flere end 75 indsamlingsorganisationer benytter allerede iDQ ™ Search til dette formål.
Betalingsservice
Betalingsservice er danskernes fortrukne betalingsløsning, og giver stor værdi for de virksomheder der anvender løsningen i dag. Betalingsservice sikrer lang fastholde af jeres medlemmer/donere, og dermed en bedre værdi af jeres hvervekampagner og medlemsindsatser. De mange forskellige tilmeldingsløsninger til Betalingsservice gør, at det til et effektivt værktøj i alle hvervesituationer.
Betternow
BetterNow leverer white label egenindsamlings løsninger der hjælper organisationer med at engagere eksisterende donorer samt rekruttere nye bidragsyder. BetterNow driver også platformen målrettet mindre organisationer.
BetterNow tilbyder rabataftaler til ISOBRO medlemmer:
Bording Danmark
Bording Danmark er en anerkendt leverandør inden for lotterier, fundraising og 360° kommunikation og markedsføring. Vi er specialister i at knytte stærke bånd til dine støtter via lotterier, fundraising og dialogmarkedsføring fra A til Z. Vores eksperter står klar til at hjælpe med indsamling og bearbejdning af data til videre brug i din fundraising.
Bording Danmark – vi lytter, forstår og handler på alt fra strategisk kommunikation og digital markedsføring til tryk og print i alle afskygninger.
CharityGuard
Begejstring, hjerte og etik er nøgleord i vores arbejde. Som vores navn indikerer, har CharityGuard siden vi startede med fundraising i 2004 specialiseret sig i at hjælpe NGO’er. Vi arbejder udelukkende med fundraising. Vi hjælper organisationer af alle størrelser både med planlægning og eksekvering af kampagner. Med mere end 150 medarbejdere i vores callcenter leverer vi gode resultater på alle typer kampagner fra kanvas til opgradering. Gode resultater kan ikke stå alene.
COLLECTAZ
Collectaz er specialister i værktøjer til fundraising, medlemskaber og events! Collect er det webbaserede CRM-system der samler, bearbejder og deler viden. I Collect kan du måle effekt af fundraisings kampagner, få overblik og administrere jeres kontakt med både potentielle og trofaste givere.
e-Boks
e-Boks er en sikker digital platform til forsendelse af kommunikation og opbevaring af vigtige dokumenter.
Hvert år sender over 30.000 private og offentlige virksomheder mere end 559 millioner dokumenter gennem e-Boks. Vi er stolte over, at 5,2 millioner danskere er brugere af e-Boks, at vi har 32 mio. logins om måneden, og vi i flere år er kåret som Danmarks mest troværdige brand.
Vi kan hjælpe jer med at sende kommunikation til jeres medlemmer gennem e-Boks, så I sparer portoudgifterne eller undgår at jeres kommunikation på e-mail ender i spam. Som noget nyt kan I sende til jeres medlemmer gennem e-Boks blot ved at kende deres navn og adresse.
Har I brug for at holde afstemninger eller valg, kan I gøre det gennem e-Boks, og I vil opleve en øget stemmeprocent.
Inpay
Inden for indsamlingsorganisationers verden er velfungerende og korrekte pengetransaktioner afgørende. Inpay er en dansk betalingsplatform med 15 års erfaring, der globalt forbinder organisationer og tilbyder løsninger for transaktioner på tværs af landegrænser. Inpay sikrer gennemsigtige og hurtige internationale bankoverførsler blandt andet med fokus på compliance, Anti-Money-Laundering og risikostyring.
IRAISER
iRaiser er en af Europas førende leverandører af digitale fundraising løsninger. Siden 2012 har iRaiser hjulpet flere end 500 organisationer med at indsamle mere end 1 milliard euros. iRaiser tilbyder et indsamlingsværktøj, der gør det nemt at tage imod og håndtere enkelte og faste betalinger, samt en Peer-2-Peer platform, som gør det muligt for indsamlingsorganisationernes tilhængere, at starte deres egen indsamling.
KIMO
KIMO tilbyder fastprisaftaler, som giver kunderne mulighed for at få et fast timeantal support tilknyttet deres organisation, uden at skulle bekymre sig om ekstra omkostninger.
KIMOs fastprisaftaler omfatter en bred vifte af services, såsom levering af erfaren IT-support, der omfatter planlægning, migration og opgradering af IT-systemer, både onsite og via fjernsupport gennem KIMO Helpdesk.
KIMOs specialiserede IT-driftsteam sikrer derudover stabil og effektiv drift gennem automatiseret overvågning og styring af systemerne. Sikkerheden er i højsædet med fokus på IT-sikkerhed, hvor kundernes systemer, politikker og organisationer gennemgås med omfattende værktøjer. Med KIMO Hosting kan kunderne trygt overlade ansvaret for deres data til os, da KIMO årligt revideres af eksterne revisionsfirmaer. KIMO samarbejder med kunderne om at identificere og budgettere IT-udviklingsprojekter for at sikre en fremtidssikret IT-infrastruktur.
KIMOs 24/7 vagtordning sikrer stabil og kontrolleret IT-drift hele døgnet rundt, med proaktiv overvågning og hurtig respons ved behov.
Lexoforms
Har du styr på GDPR, når du samler ind? Lexoforms tilbyder markedets måske mest enkle og intuitive online løsning til at få styr på den lovpligtige GDPR-dokumentation, så bidragydere er trygge ved, at der er styr på deres persondata.
For GDPR handler om mennesker – og om at passe på andre folks data!
MOBILEPAY
Med over 4 mio. brugere i Danmark er MobilePay for de fleste en fast del af hverdagen. Appen understøtter i dag betaling i enhver situation – fra betaling i butikker og ved indsamlinger til enkeltstående opkrævninger og tilbagevendende betalinger direkte i appen. Et af de nyeste skud på stammen er MobilePay Subscriptions, der ligesom de øvrige produkter i MobilePay-familien har brugervenlighed i centrum. Tilmeldingen til en betalingsaftale kræver kun et swipe, så kører betalingen automatisk fremover. Nemt og hurtigt, både for jer som organisation og for brugerne.
Nets
Nets er Nordens førende betalingsleverandør og håndterer årligt milliarder af transaktioner for både de helt store og de helt små virksomheder. Hos Nets er det muligt at samle alle betalingsaftaler ét sted – både kortaftaler og terminalleje, og kun hos Nets er det muligt at få en aftale til at tage imod betalinger med danskernes foretrukne betalingskort, nemlig Dankort.
Nets tilbyder rabataftaler til ISOBRO-medlemmer: Læs mere her
OnlineFundraising
OnlineFundraising er et donations-, abonnements- og betalingssystem bygget specifikt til danske foreninger, politiske partier og indsamlingsorganisationers behov.
Betalingsplatformen er nem at integrere og bygget til at understøtte alle betalingsløsninger f.eks. MobilePay Online, MobilePay Subscription, NETs Easy, betalingskort, SMS-donationer, Betalingsservice og mange flere.
OnlineFundraising er de danske indsamlingsorganisationernes foretrukne betalingsløsning og bruges af mere end 150 organisationer.
Operate Technology
Vi udvikler webplatforme, der med intelligent struktur sikrer sammenhæng mellem det unikke indhold og brugernes reelle behov. Vi har fokus på best practice for brugeradfærd og forenkling af redaktørens hverdag. På vores egen Open Source platform, baseret på Drupal, lever vi op til de mange høje krav, og sikrer samtidigt effektiv drift, hosting og førsteklasses kundeservice for vores kunder.
PAYS
PAYS hjælper jer med at udnytte mulighederne ved MobilePay. Vi tror på, at det skal være let for jeres donorer at betale til jeres organisation. Vi ser et ønske fra danskerne om, at betalingsmarkedet udvikler sig sammen med samfundet. Betaling skal være nemt, hurtigt og mobilt. MobilePay har gjort det muligt at betale faste løbende bidrag og abonnementer uden at jeres donorer hver måned skal godkende deres betaling. Med mere end 4.2 million brugere er MobilePay det oplagte alternativ til Betalingsservice.
Salesforce
Salesforce er verdens største CRM-system, også når det kommer til nonprofitorganisationer, hvoraf Salesforce har over 50,000 på platformen.
Salesforce leverer nonprofit-orienterede løsninger til administration af donorer, frivillige og medlemmer samt en integreret platform, så organisationer kan få en 360°-visning af alle deres relationer samt muligheden for at give en personlig oplevelse for egne interessenter.
Platformen opdateres løbende, så nonprofitorganisationer altid er opdaterede, og har de bedste værktøjer til rådighed, når det kommer til fundraising og nonprofit i sin helhed.
STORM GROUP
Storm Group er et førende direct marketing bureau. Sammen realiserer vi jeres ambitioner gennem skræddersyet fundraising.
Vi udvikler og leverer banebrydende fundraisingkampagner og starter dialogen med jeres nye medlemmer. Vi er kreative kræfter, brand ambassadører og ledere, der brænder for de brands, vi repræsenterer.
Symplify
Symplify er en software, der hjælper dig med at generere mere vækst fra din donor database via indbygget multi-channel kommunikation og nemt planlagte, fuldt automatiserede, donor-livscyklus flows.
Symplify sikrer, at din marketing automation genererer ekstra indtægter fra dine eksisterende donorer, samtidig med at den maksimerer din vækst af eksisterende og nye donorer.
Symplify er stolte af at arbejde sammen med Cancerfonden, Barncancerfonden og WWF, for blot at nævne nogle få.
Takk
Takk kommer fra Island, hvor vi har mere end 50 medarbejdere, der arbejder med 30 non-profit kunder på fundraising-projekter. Vi leverer tre kerneydelser til vores kunder: Leadgenerering og hvervning til jeres organisation. Disciplineret drift processer af CRM og kommunikation til jeres donorer. Fastholdelse og værdiudvikling af jeres donorer.
Donor communities er en stabil, effektiv og lukrativ fundraising kanal, der giver forudsigelig indkomst over lang tid. Vi tror på, at næsten enhver non-profit organisation bør have en gruppe af månedlige donorer. Desværre har ikke alle de nødvendige ressourcer eller kompetencerne til at implementere gode faste giver programmer. Det er her Takk er en solid outsourcing partner, der kender det danske marked og sikrer vores eksisterende kunder over 120 millioner danske kroner om året i faste donationer.
TMPO
Hos TMPO er medlemmer og donorer i fokus. Vi uddanner vores medarbejdere, så de får evnerne til at vinkle jeres sag på den helt rigtige måde. Med vores 30 års erfaring, kan I forvente, at vi udfordrer jeres vanetænkning, så jeres sag bliver fremført på bedste vis, til den helt rigtige målgruppe og med de bedste resultater. Vi lægger vægt på tillid i alle vores samtaler ligegyldigt hvem, vi taler med.