Oplæg
Vi har samlet nogle af de bedste inden for engagement og medlemskaber, som delte ud af deres erfaringer. Herunder finder du alle præsentationer fra Fundraisingkonferencen 2023.
Det svensk-australske kampagne-geni Paul Ferris talte under overskriften Hvem stjal engagementet? Og hvordan kan vi vinde det tilbage.
Nicolai Oreskov Westh er engagementschef på Zetland og han talte om noget så oldschool som "word-of-mouth-marketing", der er nøglen til deres succes.
Den mangeårige reklamemand Thomas Fabricius, gjorde med humoristiske eksempler deltagerne klogere på indsigter, og hvorfor du ikke kan lave effektiv kommunikation uden.
Maria Halvorsen fra Naturskyddsföreningen (SSNC) i Sverige fortalte, hvordan de byggede en kampagne, der gav 20.000 nye medlemmer på en måned.
Direkte fra London kom Anna Hessenbruch (Prostate Cancer UK) og delte seneste nyt om, hvordan de engelske indsamlingsorganisationer måler donor engagement. Både her og nu og i et livstidsperspektiv.
Heidi Donner og Julie Haubjerg fra Matas, delte ærligt ud af deres erfaringer fra at bygge en af Danmarks største kundeklubber.
Endelig havde vi inviteret fire 'sustainable frontrunners' fra erhvervslivet til en samtale om, hvordan virksomheder og velgørende organisationer kan bygge partnerskaber, der giver værdi til begge sider - og som gør en forskel i verden.