ADRA Danmark søger en medarbejder med ansvar for HR og administration
I ADRA arbejder vi for en verden med social retfærdighed, medfølelse og håb. Hvis du deler denne overbevisning, er motiveret af vores værdier, er i stand til at samarbejde i et team, kender til humanitært arbejde og har erfaring med HR og administration, så er du måske vores fremtidige medarbejder.
ADRA Danmark er en nødhjælps- og udviklingsorganisation, der er udsprunget af Adventistkirken. Vi er en dynamisk arbejdsplads med 21 ansatte og en omsætning på typisk 70-90 millioner DKK. I øjeblikket arbejder vi tæt sammen med otte ADRA-partnerkontorer i Afrika, Mellemøsten og Ukraine, hvor vi primært er involveret i humanitære programmer, men vi arbejder også med langsigtet udvikling.
Stillingen er med reference til ADRA Danmarks generalsekretær, og du indgår i ledelsesgruppen, som udover generalsekretæren består af kommunikationschefen, økonomichefen og programchefen. I dette forum bidrager du til ADRA Danmarks løbende udvikling.
Hovedansvar:
- HR-administration fra A-Z
- Lønsystem, timeregistreringssystem, trivselsmålinger, afholdelse af løbende APV
- Formand for samarbejdsudvalg og i dette forum lede drøftelser og processen for fastlæggelse af personalehåndbog/ husaftale for ansatte i ADRA Danmark
- Sikkerhed ved rejser / safeguarding / klager og klagepolitik
- Løbende opdatering af ADRA’s politikker som relaterer sig til HR / safeguarding / protection,
herunder personalemøder og kurser som relaterer sig hertil (se evt. adra.dk/vores-arbejde/politikker/ - Opdatering af GDPR- og privatlivspolitikker
- Kontrakter med partnere, herunder compliance (indbefatter behov for rejser)
- PA for generalsekretæren
Følgende vil blive vægtet i vurderingen:
- Erfaring med HR og løn og administrative opgaver
- Arbejder systematisk og struktureret med opgaverne
- God økonomisk forståelse
- Gode kommunikationsevner, skriftligt såvel som mundtligt – både dansk og engelsk (flydende)
- Gode IT-kompetencer
- Er empatisk, imødekommende og lyttende og samtidig resultatorienteret
- Relevant uddannelsesbaggrund
- Kirkelig forankring og værdisæt
ADRA Danmark tilbyder:
Vi kan tilbyde en professionel og dynamisk arbejdsplads med engagerede medarbejdere samt spændende og meningsfulde programmer. Arbejdsstedet er Nærum, Danmark.
Deltidsstilling 30 timer/uge.
Løn- og arbejdsvilkår følger ADRA Danmarks regler samt Finansministeriets lønskala.
Send en motiveret ansøgning vedlagt CV til job@adra.dk. Anfør 'HR & Administration Manager’ i emnefeltet.
Ansøgningsfrist: 12. maj 2024. Tiltrædelse 1. august 2024. Ansættelsessamtaler vil blive gennemført i uge 20/21.
For yderligere information se ADRA Danmarks hjemmeside www.adra.dk eller kontakt generalsekretær Jens Vesterager på 3010 9815.